Savannah

16 juni 2026 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Het mooie hotel (Inn) ligt op een prachtige lokatie aan de river street.

1000046206

Vanmorgen een wandeling van 6 km gemaakt, naar Forsyth Park en door het Victorian District.

10000461971000046196100004619510000461861000046213

Deze fontijn moet te zien zijn in Forest Gump :

1000046220

En is gemaakt met statief en afstandbediening :

1000046188

Na het wandelen smaakt dit heerlijk, en lag toch hier in de vriezer 😁.

1000046207

We wilde ons avondmaal gaan kopen maar bij het wegrijden met de auto was 1 band half leeg, deze opgepomt, maar er zit wel een spijker in. Bij de lokale bandenspecialist is er een prop in gedaan. Dus we kunnen weer veilig rijden morgen.

We hebben straks weer de borrel en hapjes, veel honger hebben we dan niet meer, gister ook maar een half broodje hamburger op. Nu wat sushi en diepvriesmaaltijd gekocht, hoeven we niet uit te eten.

1000046228

In de namiddag over de riversite street gesjokt. Wel twee t-shirts gescoort.

'S-avonds nog een wandeling langs de rivier gelopen. Hier komen grotere vrachtschepen langs als thuis.

1000046255

Ik zal aan het einde van de vakantie 1 foto maken met alle t-shirts en 1 foto met alle vakantie herinneringen.

We hebben totaal 9 km gelopen vandaag. 33 graden, half bewolkt.

Savannah is een niet te grote stad, met groene pleintjes, mooie straten met mooie huizen. Mensen zijn vriendelijk, er hangt een goede sfeer.

Foto’s

10 Reacties

  1. Dennis:
    16 juni 2026
    Mooi weer om te lezen. En toch maar bijzonder, dat je Forrest Gump zelf nog op de foto kon zetten.☝🏻😜
  2. Miranda en John:
    16 juni 2026
    Hier in Savannah is een deel van de film opgenomen. Mede door de diverse parkjes.
  3. Marianne:
    16 juni 2026
    Jullie hebben weer genoten. En wij ook wat een mooie huizen heel wat anders dan de rijtjeshuizen hier 🙈
  4. Miranda en John:
    16 juni 2026
    Heel veel houten huizen.
  5. Kitty De Jongh:
    16 juni 2026
    Prachtige foto's en is daar heel mooi
  6. Miranda en John:
    16 juni 2026
    Savannah is zeker een mooie plaats.
  7. Ineke ros:
    16 juni 2026
    Ziet er allemaal heel mooi en gezellig uit.
  8. Miranda en John:
    16 juni 2026
    Is het ook. Nu onderweg naar Charleston, ben benieuwd wat deze stad ons brengt.
  9. Ans en Jan:
    16 juni 2026
    Ziet er leuk uit .Jullie lopen lekker afstanden. Wij hebben hier 38 graden. Dus alleen lezen lezen lezen
  10. Miranda en John:
    17 juni 2026
    38 graden, is wel erg warm. Hopelijk koelt het nog een beetje af tijdens jullie vakantie.

Jouw reactie